مدیر انتشارات سلمان فارسی از انتشار جلد نخست از مجموعه‌ کتاب‌های «یک ‌آسمان ستاره» با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در آینده نزدیک خبر داد که به قلم اکبر مظفری 28 دستاورد انقلاب در آن بررسی شده‌است.

رضا صنعتی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: «یک ‌آسمان ستاره» دستاوردهای انقلاب اسلامی را در 2 بخش دستاوردهای معنوی و علمی بررسی کرده است.

مدیر انتشارات سلمان فارسی گفت: در بخش دستاورد‌های معنوی به موضوع‌هایی مانند دفاع مقدس و‌ پرورش جوانان پرداخته شده و بخش دستاوردهای علمی پیشرفت‌هایی مانند ساخت موشک سفیر، ماهواره امید و ناوشکن جماران را شامل می‌شود. در کنار توضیح هر یک از این دستاورد‌ها تصویری از موضوع مورد بحث چاپ خواهد شد.

صنعتی مخاطبان کتاب را جوانان دانست و افزود: در مجموعه‌ کتاب‌های «یک ‌آسمان ستاره» موفقیت‌های ایران پس از انقلاب اسلامی برای جوانان شرح داده می‌شوند. دستاوردهایی که اگر این انقلاب شکل نمی‌گرفت در این سطح شاهد رشد و پویایی آن‌ها نبودیم.

وی درباره عنوان این مجموعه گفت: آسمان استعاره‌ای از ایران است که دستاورد‌های انقلاب در آن مانند ستارگان می‌درخشند. هریک از کتاب‌های این مجموعه در قطع جیبی و 63 صفحه به قلم اکبر مظفری و به سفارش پایگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی انتشارات سلمان فارسی منتشر می‌شوند.

مرتبط:  «یک آسمان ستاره» منتشر شد