حجت الاسلام والمسلمین رضا صنعتی در مصاحبه با خبرنگار کازرون نما اعلام کرد: در دهه‌ی اول محرم با همکاری اداره‌ی آموزش و پرورش کازرون جمعی از روحانیان کازرونی که اغلب مشغول تحصیل در حوزه‌ی علمیه قم هستند تمام دبیرستان‌ها، مدارس راهنمایی و برخی از مدارس ابتدایی کازرون را تحت پوشش فعالیت تبلیغی خود قرار دادند.
 
وی همچنین اعلام کرد: در این برنامه که از سال 1383 در ایام تبلیغی حوزه‌های علمیه (ماه رمضان، دهه اول محرم، دهه‌ی آخر صفر و...) در کازرون اجرا می‌شود دانش آموزان بیش از پیش با احکام و تعالیم اسلامی آشنا می‌شوند.
 
روحانیان در این طرح با حضور بر سر کلاس‌های دانش آموزان به پرسش‌های آنان پاسخ می‌گویند.
 
وی اعلام کرد: ارزیابی روحانیان فعال در این طرح حاکی از تشنگی دانش آموزان برای فراگیری تعالیم اسلامی است.
 
وی همچنین از برگزاری جلسات جداگانه ای با رییس و معاون پرورشی اداره‌ی آموزش و پرورش کازرون و نیز امام جمعه‌ی شهرستان برای ارتقای سطح کمی و کیفی این طرح خبر داده و بیان داشت: در این نشست‌ها برادران روحانی ارزیابی خود از فضای مدارس و نقاط ضعف و قوت طرح را به اطلاع مسئولان رساندند.
 
مسئولان آموزش و پرورش کازرون و امام جمعه‌ی شهرستان نیز ضمن بیان نکاتی جهت افزایش کیفیت طرح از زحمات مبلغان قدردانی کردند.
 
در ماه محرم امسال حجج اسلام والمسلمین امین رصاف، فرزاد محمدیان آزاد، محمدمهدی علی بابایی، مهدی صنعتی، میثم پدیدار، مهدی رحمانی، محمدباقر دلپسند، ابوالحسن رئوف، محسن معمار، رضا صنعتی و دو خواهران مبلغه خانم جعفری و فاطمه تقی پور در اجرای این طرح فعال بودند.