به گزارش روابط عمومی انتشارات سلمان فارسی، چاپ هشتم کتاب «هاشمی در سال 88» با ویرایش جدید منتشر شد.

کتاب «هاشمی در سال 88 » به قلم حجت الاسلام رضا صنعتی در اردیبهشت ماه امسال منتشر و تاکنون به هشت چاپ رسیده است.

نویسنده‌ی کتاب در مقدمه‌ی ویرایش دوم کتاب نوشته است:

خدا را سپاس می‌گویم؛ پس از آن‌که با تدبیر «دولت امید» پس از گذشت دو سال و نیم، قفل «دولت دهم» بر کتاب «هاشمی در سال 88» باز شد، با گذشت «کمتر از یک ماه» از عرضه‌ در عرصه‌ی نشر، با استقبال مردمی در «کتابفروشی‌های سراسر کشور» و «بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران»، به «هفت چاپ» رسید.

به اعتقاد نویسنده استقبال از این کتاب به معنای برخورداری از برجستگی خاصی در نگارش آن نیست؛ بلکه پاسخ قاطعی از سوی مردم بر قفل زدن به محصول فکر و اندیشه‌ی دیگران است. خصوصاً آن‌که دو عنصر اصلی کتاب یعنی «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» و «وقایع سال 1388» از حساسیت و جایگاه ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی و افکار عمومی برخوردارند.

به توفیق الهی اکنون «ویرایش دوم» کتاب به خوانندگان محترم ـ به‌خصوص پژوهش‌گران تاریخ انقلاب اسلامی ایران ـ تقدیم می‌شود تا مورد مطالعه و نقد آنها قرار گیرد.

امتیاز ویرایش دوم کتاب «هاشمی در سال 88» بر نسخه‌ی قبل در «نوع چینش مطالب»، «تغییر عنوان برخی فصل‌ها»، «برطرف کردن برخی اشکالات تایپی و نگارشی موجود در آن» و افزودن «متن کامل آخرین خطبه‌ی نمازجمعه‌‌ی هاشمی در سال 88» است.

گرچه ویرایش جدید کتاب، مطلوب‌تر از نگارش پیشین است اما با توجه به این‌که محتوای اصلی آن تغییری نداشته، دارندگان نسخه‌ی قبل را از تهیه‌ی ویرایش دوم بی‌نیاز می‌کند؛ مگر آن‌که میل به کمال‌‌طلبی در آنها شدید باشد.

چاپ هشتم «هاشمی در سال 88» در 480 صفحه وزیری و 2500 نسخه با قیمت 20 هزار تومان عرضه شده است. علاقه‌مندان می‌توانند ویرایش دوم کتاب را از کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور و یا از طریق مراکز زیر تهیه کنند.

پخش کتاب فرهنگ: 66482150-021

پخش کتاب ققنوس: 66408640-021

پخش کتاب پکتا: 66973203-021